.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب‌الاجل حاميان دولت به لاريجاني براي تعامل با احمدي‌نژاد

حاميان دولت در مجلس در آستانه انتخابات هيات رئيسه براي حمايت مجدد ازرياست علي لاريجاني ضرب‌الاجل يكماهه تعيين كردند.

اعضاي فراكسيون انقلاب در ديدارمحرمانه و غير رسمي‌شان با رئيس مجلس با انتقاد از نحوه تعامل مجلس با دولت به لاريجاني تا اوايل خردادماه جاري فرصت دادند تا در اين باره تجديدنظركند.

در اين ديدار محرمانه كه عصر سه شنبه گذشته در دفتر رئيس مجلس برگزارشد حاميان احمدي‌نژاد به لاريجاني اعلام كردند در صورتي از رياست مجدد وي در بهارستان حمايت خواهند كرد كه خواسته‌هاي آنها را در زمينه تعامل با دولت اجابت كند.

بنا به گفته حاميان احمدي‌نژاد درمجلس چنانچه لاريجاني به فهرست گلايه‌هاي آنها توجهي نكند، اين فراكسيون شخص ديگري را به عنوان كانديداي اين جريان براي رياست مجلس مطرح خواهند كرد و براي پيروزي كانديدايشان در انتخابات ششم خرداد ماه هيات رئيسه با ديگر فراكسيون‌هاي مجلس رايزني خواهند كرد.

به نظر مي‌رسد كه فراكسيون انقلاب (رايحه خوش خدمت) كه حمايت از احمدي‌نژاد را در اساسنامه‌اش قيد شده است با اعتقاد به پيروزي مجدد احمدي‌نژاد در انتخابات آتي رياست‌جمهوري قصد دارد از هم اكنون شرايط را براي اقدامات رئيس‌جمهورش در دولت نهم بيش از پيش فراهم آورد.

بنا به گفته كاظم موسوي از اعضاي فراكسيون انقلاب نارضايتي حاميان دولت از رياست مجلس با عدم راي مجلس به اجرايي شدن هدفمند كردن يارانه‌ها در سال جاري وسپس حذف بودجه حامل‌هاي انرژي (بنزين، نفت گاز، نفت کوره، نفت سفيد، گاز مايع، گاز طبيعي و برق) از سوي مجلس در لايحه بودجه سال 88 آغاز شد.

نماينده اردبيل با بيان اينكه جمعي از اعضاي فراكسيون از عملكرد لاريجاني به عنوان رئيس مجلس رضايت دارند، گفت: آنچه كه سبب تاكيد آنها بر حمايت بيشتر مجلس از دولت مي‌شود راي نمايندگان به درخواست‌هاي دولت براي تحقق برنامه‌هاي كابينه احمدي‌نژاد است.

وي افزود: اگرچه خواسته‌هاي مطرح شده در جلسه غير رسمي فراكسيون انقلاب با لاريجاني مورد تاييد اعضاي فراكسيون است اما به عقيده بنده، لاريجاني براي نحوه عملكردش جواب‌هايي عاقلانه ارائه مي‌كند كه سبب جلب رضايت وحمايت مجدد حاميان احمدي‌نژاد از رياست وي خواهد شد.

اين درحالي است كه به عقيده عزت‌الله يوسفيان ملا ديگر عضو فراكسيون انقلاب، اصل براي اين فراكسيون، وحدت هرچه بيشتر دوقوه مقننه و مجريه است.نماينده آمل ابراز عقيده كرد كه درصورتي‌كه لاريجاني نتواند به درخواست حاميان احمدي‌نژاد پاسخ مثبت دهد آنها كانديداي ديگري را مطرح خواهند كرد.وي افزود: بنده به شخصه از رياست لاريجاني رضايت دارم اما برخي از نمايندگان كه خواستار تعامل بيشتر مجلس با دولت هستند به ميزان فعلي اين تعامل قناعت نخواهند كرد.
آنچه كه سبب مي‌شود شرط و شروط‌هاي حاميان دولت در مجلس براي رياست لاريجاني سرنوشت ساز تلقي شود، يادآوري چگونگي پيروزي لاريجاني در رقابت با غلامعلي حدادعادل بر سر سكان داري بهارستان در آغاز به كار مجلس هشتم است چرا كه در اين رقابت تنگاتنگ حمايت حاميان دولت از لاريجاني بود و زمينه پيروزي نماينده قم بر رئيس مجلس هفتم را فراهم آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.